Cuma , 31 Ekim 2014

SBS İptal Mi Olacak?

SBS’nin iptali ve yürütmenin durdurulması istemiyle dava açtı.

sbs 2013 iptal olacak mıCHP İstanbul Milletvekili Aydın Ağan Ayaydın, 8 Haziran 2013’teki Seviye Belirleme Sınavı’nın (SBS ) iptali ve tercihlerle ilgili süreçte yürütmenin durdurulması talebiyle idare mahkemesine dava açtı.

Dava dilekçesinde, 12 Temmuz 2013’te açıklanan sınav sonuçlarına göre, Almanca ve Fransızca testlerinin, İngilizce testi cevap anahtarı kullanılarak, hatalı bir şekilde değerlendirildiğinin ortaya çıktığı kaydedildi.

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB ) Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliğince yapılan basın açıklamasında da hatalı değerlendirme yapıldığının kabul edildiği savunulan dilekçede, MEB’in, hatalı değerlendirilen Almanca ve Fransızca sınavına giren 718 adayın sınav kağıtlarını yeniden değerlendirmesine rağmen, kalan bir milyondan fazla adayın puanında ve başarı sırasında herhangi bir değişiklik yapmadığı iddia edildi.

Sadece hatalı değerlendirilen 718 adayın sınav kağıtlarının değil, sınava giren tüm adayların sınav sonuçlarının yeniden değerlendirilmesi gerektiği ifade edilen dilekçede, sınav sonuçlarının, sınava giren bütün öğrencilerin performansı dikkate alınarak tespit edildiği hatırlatıldı.

Adayların ortalama ve standart sapmalarının, yeni duruma göre hesaplanmamasının, öğrencilerin başarı sıralamasında hata oluşturduğu savunulan dilekçede, 2013 SBS ‘nin iptali ve tercihlerle ilgili süreçte yürütmenin durdurulması istendi. AA

520 views

Bumerang - Yazarkafe

Hakkında Ragıp ŞAHİN

Ragıp ŞAHİN hakkında daha fazla bilgi için BURAYI tıklayınız...
  • Ali

    iptal olursa tekrar o cenderenin içine girmek bir öğrenci olarak beni korkutuyor

  • ragip455

    Puanların tekrar hesaplanmasını istemeyen var mı?

    • cansu şagar

      hocam zaten hata yapılan adayların ki okundu tekrar yapılsa ne olucak ki aynı puanlar olucak sonuçta

  • ragip455

    Bence iptal olmaz…
    Yürütmeyi durdurma kararı filan da çıkmaz
    içiniz rahat olsun

    • irem bilgin

      1=kontenjanı 170 yüzdelik dilimi 15.13 puanı 410,525
      2=kontenjanı136 yüzdelik dilimi 15,40 puanı 409,151
      3=kontenjanı 204 yüzdelik dilimi 16,98 puanı 403,785
      4=kontenjanı 306 yüzdelik dilimi 17,50 puanı 401
      5=kontenjanı 204 yüzdelik dilimi 17.55 puanı 401
      6=kontenjanı 60 yüzdelik dilimi 17.95 puanı 400,257
      7=kontenjanı 120 yüzdelik dilimi 19,63 puanı 394,427
      8=kontenjanı170 yüzdelik dilimi 22.68 puanı 384,366
      9=kontenjanı 248 yüzdelik dilimi 22,71 puanı 384,249
      10=kontenjanı 170 yüzdelik dilimi 23,93 puanı 380
      BENİM YÜZDELİK DİLİMİM 16,24 OYP 371 VE TERCİHLERİMİ 15-23 ARASI YAPTIM GÜZEL OLMUŞMU BUNLARIN İKİ TANESİ ANADOLU SAĞLIK MESLEK 8 TANESİ ANADOLU LİSESİ BUNLARDAN KESİN BİRİNİ KAZANIRIM DEMİ? ben anadoluyu çok istiyorum bunların arasından kazanırmıyım? hocam lütfen cevap verin

      • Hayati

        güzel tercihler yapmıssın 3.yegirersin 2.1. yedeklerden girebilirsin :)

        • irem bilgin

          sagoll bide ben burak bora andolu lisesine girebilirmiyim?

          • Hayati

            KARTAL / Burak Bora Anadolu Lisesi diosan imkansız. 1 le alıo cünkü

          • irem bilgin

            aynen bnde biliyorum yaa

          • Hayati

            yazdıklarının hepsine girebilirsin 1-2 as kayıt olmaya bilir ama asıl kayıt veya yedek veya 2 veya 3. okula girip 2 ay okuduktan sonra yatay geçiş ile girebilirsin 2-3. okula

          • irem bilgin

            yazdıgından fazla bişe anlamadım senı nyüzdeen kaç tercihleri yaptınmı?

          • Hayati

            1.ve 2. tercihe 3 sekilde girebilirsin ya asıl kayıt ya yedek hiç biri olmazsa 3.tercihin olan lise gidersin 2ay okuduktan sonra yatay geçis ile 2. veya 1. liseye gidebilirsin

          • irem bilgin

            hmm anladım senın puanın kaç yanı yuzdelık dılımın ? bide dersanedeki hocalar yuzdelık dılıme göre tercıh yaptırıyolar demi?

          • irem bilgin

            hocam tercihimi dersanedekı hocalar bi kaç liseyi değiştirdiler yeni tercıh listem söyle=
            1=kontenjanı136 yüzdelik dilimi 12.80 puanı 419,662
            2=kontenjanı 306 yüzdelik dilimi 13 puanı 418,850
            3=kontenjanı136 yüzdelik dilimi 15,40 puanı 409,466
            4=kontenjanı 204 yüzdelik dilimi 16.98 puanı 403,785
            5=kontenjanı204 yüzdelik dilimi 17.03 puanı 403,578
            6=kontenjanı 306yüzdelik dilimi 17,50 puanı 401,861
            7=sultanbeyli anadolu lisesi yeni açılmış puanı ve yüzdelik dilimi belli değil
            8=kontenjanı60 yüzdelik dilimi 17,95 puanı 400,237
            9=kontenjanı 17,95 yüzdelik dilimi 19,23 puanı 395,767
            10=kontenjanı238 yüzdelik dilimi 22,71 puanı 384,249
            RAGİP HOCAM BU LİSTEM GÜZEL OLMUŞMU DERSANEDEKI HOCALARLA BIRLIKTE YAPTIK YARIN ONAYLATTIRICAM SİZCE OLMUŞMU YEDEKLERE KALMADAN BU LİSELERDEN BİRİNİ KAZARIMIYIM HOCAM LÜTFEN CEVAP VERİN?????????????? BENİM GENEL YÜZDEM 16,24 OYP PUANIM 371 ??????????

          • irem bilgin

            bnde biliyorum yaa bu yazıdıgım tercıhler arasında 8 tane anadolu 2 tane anadolu saglık meslek lısesı var .anadoluyu kazanma sansım nedir ? yüksekmidir?

  Site içeriği kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Tüm hakları Ragıp ŞAHİN'e aittir.